ČESTA
PITANJA
• Da
li moram da se registrujem da bih koristio/la usluge sajta?
Registracija je obavezna da bi ste ostvarili mogućnost kupovine nekog proizvoda
ili usluge preko našeg sajta. Sama procedura registracije je vrlo jednostavna
i brza.
• Kako da izvršim
kupovinu?
Kada naidjete na ponudu koju želite da kupite, videćete dugme KUPI. Klikom
na to dugme, otvara se meni sa ponudama načina plaćanja. Odaberete način
konim želite platiti i pratite uputstvo.
• Moram li novac
sa svog naloga iskoristiti istog dana?
Kada plaćate opštom uplatnicom i AUTENTIK kreditom ne morate, jer ako uplatite
više novca, razliku ćemo automatski prebaciti na Vaš nalog. U slučaju
da plaćate qvaucherom ili kreditnom karticom, morate uplatiti tačan iznos.
• Kako da znam da
je ponuda uspela?
Pored svake ponude piše da li je uspela ili nije i vreme koliko ponuda još
važi.
• Koliko kupona mogu
da kupim po ponudi?
Pored ponude je uvek naglašeno koliko kupona može maksimalno da se kupi po
osobi.
• Koliki je rok važenja
(iskoristivosti) kupona?
Pored svake ponude je naznačeno koliko kupon važi vremenski i za svaku ponudu
je drugačije.
• Imam li pravo da
komentarišem ponudu?
Naravno da imate pravo! Poželjno je da date svoj komentar na svaku ponudu
koju kupite, bio on pozitivan ili negativan. Takođe možete pročitati
komentare koje su i drugi korisnici postavljali.
• Ponuda nije uspela.
Šta onda?
Ako ponuda koju ste želeli da kupite nije uspela, novac će biti prebačen
na Vaš nalog i moći ćete ga iskoristiti za kupovinu neke druge
ponude!
• Kada je ponuda
uspela?
Ponuda je uspela kada se prikupi minimalan broj kupaca.
• Kada mogu da odštampam
kupon?
Kupone možete da odštampate po završetku ponude. Svi kupljeni kuponi su na
vašem Autentik profilu.
• Šta je to poklon
kupon?
Poklon kupon je osmišljen kako bi ste mogli kupiti još neki dodatni kupon
na ime osobe kojoj bi ste želeli da ga poklonite.
Ako
imate neko pitanje koje želite da nam postavite,
možete to učiniti putem našeg email-a popusti@autentik.rs ostavite
svoje podatke i ukratko opišite problem
na koji ste naišli, a mi ćemo se potruditi da u sto kračem roku odgovorimo
na Vaše pitanje.
|